Понеділок
29.04.2024, 20:13
ФОРУМ міста КУЗНЕЦОВСЬКа
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна Новини від Київстар - ФОРУМ Реєстрація Вхід

Щоб не відображалася надокучлива реклама в правому верхньому куті, зареєструйтеся на сайті та увійдіть під своїм логіном
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
ФОРУМ » Загальне » МОБІльний зв'язок » Новини від Київстар
Новини від Київстар
KuznyaДата: Четвер, 01.10.2009, 12:59 | Повідомлення # 1
Генерал-лейтенант
Група: Администраторы
Повідомлень: 697
Репутація: 0
Статус: Offline
«Київстар» переходить на європейську систему нумерації

З 14 жовтня 2009 року «Київстар» перейде на європейську систему нумерації відповідно до наказу Міністерства транспорту та зв’язку України № 1200 від 29.09.2008 р.
Перехід на нову систему нумерації — це приведення існуючих в Україні правил набору телефонних номерів у відповідність до європейських стандартів. Це дозволить гармонізувати телефонну мережу загального користування України зі світовим номерним простором. З 14 жовтня 2009 р. на перспективну систему нумерації переходить і оператор мобільного зв’язку «Київстар».

Суть переходу полягає у відмові від набору «вісімки». Наприклад, якщо зараз для дзвінка на мобільний телефон слід набирати номер у форматі «8-067-ХХХ-ХХ-ХХ», то з 14 жовтня 2009 р. кількість цифр зменшиться й можна буде набирати просто «067-ХХХ-ХХ-ХХ». Крім того, національні коди (коди областей) формату «0ХХ» будуть переведені у формат «ХХ», міжміський префікс «8» змінено на «0», а міжнародний префікс «810» — на «00».

Таким чином, клієнти «Київстар» зможуть здійснювати вихідні дзвінки, надсилати текстові та мультимедійні повідомлення в межах України з наступними параметрами набору:

Існуючий формат
Новий формат

Виклик абонента мережі мобільного зв’язку (зі стаціонарного або мобільного телефону)
8 — 0АB — XXX-XX—XX
0 — АB — XXX-XX—XX

Міжміський виклик у національному форматі
8 — 0АB — XXX-XX—XX
0 — АB — XXX-XX—XX

Міжміський виклик абонента Київської області
8 — 044 — XXX-XX—XX
0 — 45 — XXX-XX—XX

Міжнародний виклик
8 — 10 — номер
0 — 0 - номер

Виклик глобальної телекомунікаційної послуги 800, 900 (у національній мережі)
8 — 800 — XXX-XX—XX

8 — 900 — XXX-XX—XX
0 — 800 — XXX-XX—X

0 — 900 — XXX-XX—X

Міжміський виклик з мобільного телефону в міжнародному форматі
+380-АВ — XXX-XX—XX
Без змін

Міжнародний виклик на телекомунікаційну мережу із закордону в Україну
Без змін

Префікс набору послуги «Старсвіт» від «Київстар»
815
015

Префікс набору послуги «Передзвони мені в роумінгу» від «Київстар»
819
019

АВ — код міста або місцевої мережі оператора;

ХХХ-ХХ-ХХ, ХХХ-ХХ-Х — номер абонента, який викликається.

Тарифікація послуг «Київстар» через нові правила набору змінюватися не буде. Можливість набирати номери двома способами, старим і новим, існуватиме для клієнтів «Київстар» щонайменше 1 місяць із моменту переходу. Надалі працюватиме автовідповідач, який буде інформувати про новий порядок набору.

Щоб максимально полегшити перехід на нову систему для своїх клієнтів і партнерів, «Київстар» заздалегідь поінформує про зміни за допомогою SMS-розсилки (киянам та жителям Київської області), розсилки інформаційних листів, розміщення інформації на корпоративних сайтах www.kyivstar.ua і www.djuice.com.ua, у системі самообслуговування «Мій Київстар», при зверненні за консультацією до call-центру за номером 466 (безкоштовно з номерів мережі «Київстар») та в телевізійних повідомленнях.

Детальну інформацію про перехід «Київстар» на європейську систему нумерації можна отримати за телефонами: 466, 8-067-466-04-66, 8-067-466-24-66 (для дзвінків з номерів мережі «Київстар» — безкоштовно), 8 (044) 466-04-66, 8 (044)-466-24-66 (для дзвінків з номерів мереж фіксованого зв’язку або мобільних телефонів інших операторів мобільного зв’язку — згідно з чинними тарифами).

«Київстар» надає бонуси за електронне поповнення рахунків

З 15 вересня 2009 року клієнти «Київстар», які користуються платіжними картками VISA чи MasterCard для поповнення рахунків мобільних телефонів, отримуватимуть за це бонуси на розмови.
Відтепер усі клієнти «Київстар», які користуються платіжними картками VISA чи MasterCard для поповнення рахунків мобільних телефонів через безкоштовний короткий номер 999, WEB- та WAP-посилання на офіційних сайтах «Київстар» (www.kyivstar.ua, www.my.kyivstar.ua, www.my.djuice.com.ua, www.djuice.com.ua, www.starport.com.ua, wap.kyivstar.ua, wap.djuice.com.ua, wap.starport.com.ua), отримуватимуть бонуси на розмови:

Сума поповнення, грн.
Бонус, відсоток від суми поповнення, %

Від 50 до 99,99
3%

Від 100 і більше
5%

Бонусні кошти нараховуватимуться на промобаланс рахунку мобільного телефону, стан якого можна перевірити, набравши на телефоні комбінацію цифр *112#. Термін дії бонусів — 180 днів (включаючи день нарахування бонусних коштів) для контрактних абонентів, для абонентів передоплаченого зв’язку термін дії бонусних коштів необмежений. Телефонуючи за безкоштовним номером 999, клієнти «Київстар» можуть поповнювати свій або будь-який інший рахунок мобільного номеру клієнта «Київстар» навіть при нульовому чи від’ємному балансі на рахунку свого мобільного телефонного номеру (за умови невідключеної послуги телефонії).

Поповнювати рахунок (баланс) свого або будь-якого іншого клієнта «Київстар» за допомогою платіжних карт дуже просто та швидко — достатньо зателефонувати за безкоштовним коротким номером 999 та, виконуючи вказівки автоматичного відповідача, ввести номер абонентського телефонного номера, суму поповнення (має бути 5 грн. та більше та кратна 1 грн.) та дані своєї платіжної картки (16 цифр номера картки, термін дії та CVV2/CVC2 код). У роумінгу поповнення рахунку за допомогою електронних засобів можливе за номером +380567369120. Тарифікація дзвінків у роумінгу на цей номер діє згідно з тарифним планом клієнта «Київстар».

Послуга поповнення рахунків мобільних телефонних номерів за допомогою платіжних карток VISA чи MasterCard через безкоштовний короткий номер 999, WEB- та WAP-посилання на офіційних сайтах «Київстар» (www.kyivstar.ua, www.my.kyivstar.ua, www.my.djuice.com.ua, www.djuice.com.ua, www.starport.com.ua, wap.kyivstar.ua, wap.djuice.com.ua, wap.starport.com.ua) доступна кожному клієнту компанії незалежно від форми підключення, контрактної чи передплаченої.

Електронні засоби поповнення сприяють зменшенню обсягів викидів шкідливих речовин у навколишнє середовище. «Київстар» піклується про довкілля та закликає своїх клієнтів користуватися електронними засобами поповнення рахунків.

«Київстар»: новий акційний тариф «Багато розмов»

З 1 вересня 2009 року «Київстар» вводить новий акційний тарифний план «Багато розмов» для клієнтів контрактної та передплаченої форми обслуговування. Відтепер немає потреби стежити за часом розмови, клієнти «Київстар» матимуть змогу спілкуватися всередині мережі досхочу.
Лінійка тарифних планів «Київстар» поповнилася ще одним — «Багато розмов». Відтепер контрактні та припейд-клієнти компанії отримують ще більше спілкування в мережі «Київстар» та DJUICE на вигідних умовах при найкращій якості зв’язку та обслуговування. Нові та існуючі клієнти «Київстар» можуть підключитися чи перевестися на тарифний план «Багато розмов» у період з 1 вересня по 30 листопада 2009 року (включно).

Передплачена форма обслуговування. Клієнти, які обрали акційний тарифний план «Багато розмов», при щомісячному поповненні свого рахунку на 30 та більше гривень отримуватимуть 100 акційних хвилин на розмови в мережі «Київстар» та DJUICE щодня протягом 30 днів.

Види телекомунікаційних послуг
Тарифний план, грн.

Плата за з’єднання дзвінка
0,35

Вихідні дзвінки на номери абонентів мережі «Київстар» (щодня після вичерпання 100 акційних хвилин або закінчення строку дії акційних та бонусних хвилин), за хвилину
0,20

Вартість SMS-повідомлення на номери абонентів українських операторів мобільного зв’язку та мереж фіксованого зв’язку, за повідомлення
0,39

Вихідні дзвінки на номери абонентів мереж інших операторів мобільного та фіксованого зв’язку України, за хвилину
0,85

Тарифікація всіх інших видів телекомунікаційних послуг здійснюється відповідно до тарифного плану «Класичний».

Усі тарифи наведені в гривнях, з урахуванням ПДВ. Додатково з клієнтів утримується збір до Пенсійного фонду в розмірі 7,5% з вартості послуг, без урахування ПДВ.

Термін дії акційних хвилин — до 23:59:59 тієї ж доби, коли вони були нараховані. Невикористані протягом терміну дії акційні хвилини анулюються. Перевірити залишок акційних хвилин можна за номером *112#. Перевірити дату, до якої нараховуватимуться акційні хвилини, можна за допомогою комбінації *100*55#.

З 1 вересня 2009 року при активації не акційного стартового пакету передплаченого зв’язку з умовами тарифного плану «Класичний» буде відбуватися автоматичний перехід на тарифний план «Багато розмов», про що клієнт буде поінформований текстовим повідомленням. При переході на тарифний план «Багато розмов» абоненту автоматично нараховується 1000 бонусних хвилин для здійснення вихідних дзвінків на номери клієнтів «Київстар» та DJUICE за спеціальним акційним тарифом 0,00 грн./хв. Плата за з’єднання становить 0,35 грн.

Бонусні хвилини дійсні протягом 10 діб з моменту нарахування. Якщо клієнти передплаченої форми обслуговування не здійснюють поповнення рахунку або закінчився термін дії акційних хвилин, вартість спілкування в мережі «Київстар» та DJUICE становитиме 20 коп./хв.

Існуючі клієнти передплаченої форми обслуговування можуть перейти на акційний тарифний план «Багато розмов», подавши заявку на номер 477, 477*1 або в системі «Мій Київстар». Абонентам, які активували стартовий пакет передплаченого зв’язку Київстар починаючи з 1 вересня 2009 року (включно), перша зміна тарифного плану — безкоштовна, будь-яка наступна зміна тарифного плану на «Багато розмов», а також вартість кожної зміни тарифного плану для абонентів, що активували стартовий пакет до 31 серпня 2009 року (включно), і навпаки становить 15 гривень з урахуванням ПДВ та без урахування збору в ПФ.

Контрактна форма обслуговування. Клієнти, які обрали тариф «Багато розмов», матимуть змогу досхочу спілкуватися в мережі «Київстар» та DJUICE, лише сплачуючи щомісячну абонентну плату в розмірі 15 грн. та при дзвінку плату за з’єднання — 0,19 грн.

Види телекомунікаційних послуг
Тарифний план, грн.

Початковий платіж при підключенні
100

Щомісячна абонентна плата
15

Плата за з’єднання дзвінка
0,19

Вартість дзвінка на номери абонентів мережі «Київстар» включена до абонентної плати

Вартість SMS-повідомлення на номери абонентів українських операторів мобільного зв’язку та мереж фіксованого зв’язку, за повідомлення
0,39

Вихідні дзвінки на номери абонентів мереж інших операторів мобільного та фіксованого зв’язку України, за хвилину
0,85

Здійснення міжнародних дзвінків, користування послугами WAP та традиційного доступу до мережі інтернет з використанням технології GPRS, послугами «Голосова пошта», «Старофіс», «Антивизначник номеру» та всі інші види телекомунікаційних послуг для контрактних клієнтів «Київстар» тарифікуються відповідно до тарифного плану «Класичний».

Усі тарифи наведені в гривнях, з урахуванням ПДВ. Додатково з клієнтів утримується збір до Пенсійного фонду в розмірі 7,5% з вартості послуг, без урахування ПДВ.

Існуючі контрактні клієнти мають змогу змінити свій тарифний план на «Багато розмов», зателефонувавши на номер 477 або 477*1, за допомогою системи самообслуговування клієнтів «Мій Київстар» або в центрах обслуговування клієнтів. Вартість зміни будь-якого контрактного тарифного плану на «Багато розмов» і навпаки становить 15 гривень з урахуванням ПДВ. Додатково з клієнтів утримується збір до Пенсійного фонду в розмірі 7,5% з вартості послуг.

Тарифний план «Багато розмов» діє до 31 січня 2011 року (включно), після чого всі клієнти «Київстар», які обслуговувалися на умовах тарифного плану «Багато розмов», будуть переведені на тарифний план «Класичний».

Довідка про компанію «Київстар»:

Національний мобільний оператор «Київстар» — лідер українського ринку мобільного зв’язку, якому довіряють своє спілкування 22,26 млн. осіб (станом на 01.08.09). «Київстар» забезпечує покриття території, де проживає 99,9% населення України, його мережа охоплює всі великі й малі міста та понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі головні національні й регіональні траси, більшість морських та річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття України, а також роумінгові послуги в 194 країнах світу на 5 континентах. «Київстар» забезпечує жителів України найсучаснішими телекомунікаційними послугами за доступними цінами.

Повідомлення відредагував Kuznya - Четвер, 01.10.2009, 13:01
 
ФОРУМ » Загальне » МОБІльний зв'язок » Новини від Київстар
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:


Copyright MyCorp © 2024